Podpora
Správní agendy Podpora Školení O nás

Před zápisem nového případu na HelpDesk, prosím, prostudujte aktuálně řešené otázky, zda váš problém již na této stránce není popsán.

Aktualizace programů VITA    

Aktualizaci VITA software provádíte na aplikačním serveru, potřebujete mít v adresáři VITA\SETUP\ soubor setup.exe (pokud nemáte aktuální verzi, tak si ji stáhněte pomocí odkazu v panelu vpravo) a setup.iss s licenčním číslem a klíčem. Podrobný popis instalace.

Přehled novinek

Program VitaMan vám zobrazí přehled novinek, které jsou k dispozici v v distribuci, k modulům, které máte nainstalované na vašem serveru

Více informací

Technická podpora    

Pro zajištění dlouhodobé funkčnosti poskytuje společnost VITA software k programům technickou podporu.

Technická podpora zahrnuje:

  • Provádění změn software vyplývajících ze změn obecně platných předpisů České republiky včetně distribuce upraveného software.
  • Právo účasti na schůzkách uživatelů software.
  • Právo na nákup vyšších verzí software (UPGRADE) za zvýhodněnou cenu (při nepřetržitém odběru technické podpory).
  • Poradenskou telefonní službu HotLine pro vyškolené pracovníky v pracovních dnech v době 8 - 17 hodin.

Technickou podporu poskytuje firma VITA software na základě smlouvy uzavřené přímo se zákazníkem.

Hlášení problémů    

Program může hlásit chyby:

Více informací o chybách je možné nalézt v logových souborech. Ty jsou uloženy na aplikačním serveru v adresáři VITA\LOG a jmenují se reg.log, su.log, sk.log,.... Na konci souborů je možné nalézt nové zajímavé informace, které Vás mohou přivést na to, v čem je problém.

Pokud se ani prostřednictvím těchto hlášek nepodaří závadu odhalit, je potřeba ji nahlásit.

Postup při hlášení chyby

Pro hlášení chyb je k dispozici služba HelpDesk.

Při zápisu, prosím, uveďte následující údaje (pokud jsou pro konkrétní situaci relevantní):

  • Program, ve kterém dochází k problému, včetně verze.
  • Popis problému:
    • popis situace, kdy k chybě dochází
    • chybová hláška včetně údajů v tlačítku Detaily
    • co se zapsalo při této akci do logu (případně připojit zazipované logy)
  • Závada se projevuje systematicky nebo náhodně?
    • Systematická závada - opakovaně pro konkrétní případ (konkrétní č.j.) nebo v dané situaci pro všechny případy?
  • Funguje uživateli surad?
  • Závisí na pracovní stanici či na login?
  • Co předcházelo tomu, než se začal problém objevovat?
    • instalace nové verze
    • restart serveru
    • odstraňování virů na pracovní stanici
    • nahrávání nových dat katastru
Aktualizační program
setup.exe 1.7.0.97

 

AplikaceVerze
Sekretariát - Client
install/sposta.exe4.7.0.70
Stavební úřad - Client
install/stavurad.exe5.2.0.13
Stavební úřad - MSSQL
bin/ms_su.exe23.6.1.7
Stavební úřad - MSSQL
bin/ms_sucr.exe23.6.1.7
Stavební úřad - Oracle
bin/or_su.exe23.6.1.7
Přestupky - Client
install/prestupky.exe5.1.0.97
Přestupky - MSSQL
bin/ms_sk.exe23.6.1.7
Přestupky - Oracle
bin/or_sk.exe23.6.1.7
Památky - Client
install/pamatky.exe2.1.0.28
Památky - MSSQL
bin/ms_sm.exe19.11.5.8
Památky - Oracle
bin/or_sm.exe19.11.5.8
Úřad územního plánování - Client
install/uzemplan.exe2.1.0.84
Úřad územního plánování - MSSQL
bin/ms_sw.exe20.1.27.7
Úřad územního plánování - Oracle
bin/or_sw.exe20.1.27.7
Správní úřad - Client
install/spravni.exe2.2.0.41
Správní úřad - MSSQL
bin/ms_sp.exe19.10.10.7
Správní úřad - Oracle
bin/or_sp.exe19.9.25.7
Vazba SSL - Univerzální
bin/na_ssl_uni.dll4.3.15.54
Vazba SSL - Gordic
bin/vita.server.rss.rsg.dll23.6.9.15
Vazba SSL - TMapy
bin/tmssl.dll4.3.15.40
Vazba SSL - ICZ espis
bin/exprit.dll4.3.14.176
Vazba SSL - Ezop
bin/na_ssl_ezo.dll4.3.15.28
Vazba SSL - Geovap
bin/na_ssl_geo.dll4.3.15.82
Vazba SSL - Triáda
bin/na_ssl_tri.dll4.3.8.23
Vazba SSL - VERA
bin/na_ssl_ver.dll4.3.15.36
Vazba SSL - Pilscom
bin/pilscom.dll4.3.15.45
Vazba SSL - TMapy
bin/tmssl.dll4.3.15.40
Vazba EKO - VERA
bin/na_pop_ver.dll4.2.4.27
Vazba EKO - TMapy
bin/na_pop_tma.dll1.1.0.18