Aktualizace programů VITA |
|
|
Aktualizaci VITA software provádíte na aplikačním serveru, potřebujete mít v adresáři VITA\SETUP\
soubor setup.exe (pokud nemáte aktuální verzi, tak si ji stáhněte pomocí odkazu v panelu vpravo)
a setup.iss s licenčním číslem a klíčem. Podrobný popis instalace.
Přehled novinek
Program VitaMan vám zobrazí přehled novinek,
které jsou k dispozici v v distribuci, k modulům, které máte nainstalované na vašem
serveru
Více informací
Pro zajištění dlouhodobé funkčnosti poskytuje společnost VITA software k programům technickou podporu.
Technická podpora zahrnuje:
- Provádění změn software vyplývajících ze změn obecně platných předpisů České republiky včetně distribuce upraveného software.
- Právo účasti na schůzkách uživatelů software.
- Právo na nákup vyšších verzí software (UPGRADE) za zvýhodněnou cenu (při nepřetržitém odběru technické podpory).
- Poradenskou telefonní službu HotLine pro vyškolené pracovníky v pracovních dnech v době 8 - 17 hodin.
Technickou podporu poskytuje firma VITA software na základě smlouvy uzavřené přímo se zákazníkem.
Program může hlásit chyby:
Více informací o chybách je možné nalézt v logových souborech. Ty jsou uloženy na aplikačním serveru v adresáři VITA\LOG a
jmenují se reg.log, su.log, sk.log,.... Na konci souborů je možné nalézt nové zajímavé informace, které Vás mohou přivést na to,
v čem je problém.
Pokud se ani prostřednictvím těchto hlášek nepodaří závadu odhalit, je potřeba ji nahlásit.
Postup při hlášení chyby
Pro hlášení chyb je k dispozici služba HelpDesk.
Při zápisu, prosím, uveďte následující údaje (pokud jsou pro konkrétní situaci relevantní):
- Program, ve kterém dochází k problému, včetně verze.
- Popis problému:
- popis situace, kdy k chybě dochází
- chybová hláška včetně údajů v tlačítku Detaily
- co se zapsalo při této akci do logu (případně připojit zazipované logy)
- Závada se projevuje systematicky nebo náhodně?
- Systematická závada - opakovaně pro konkrétní případ (konkrétní č.j.) nebo v dané situaci pro všechny případy?
- Funguje uživateli surad?
- Závisí na pracovní stanici či na login?
- Co předcházelo tomu, než se začal problém objevovat?
- instalace nové verze
- restart serveru
- odstraňování virů na pracovní stanici
- nahrávání nových dat katastru
|